Kelionė į Taliną-Stokholmą-Rygą

Labai ankstyvą gegužės 18 dienos rytą 8m, 8t, 8av ir keli 8a1 klasės mokiniai būriavosi prie autobuso. Mūsų laukė 3-jų dienų kelionė-kruizas į tris Baltijos jūros valstybių sostines. Vykome autobusu, o Stokholmą turėjome pasiekti ir iš jo grįžti kruiziniu keltu „Baltic Queen“. Pirmas mūsų sustojimas – Estijos sostinė Talinas. Miestas mus pasitiko puikiu oru. Čia mūsų laukė pirmoji ekskursija, pažintis su miestu. Vakarop jau bandėme susigaudyti kruizinio laivo deniuose, kur praleidome dvi naktis. Čia vyko įvairūs renginiai, Mongolijos cirko artistų pasirodymai, diskotekos, apsidairyti kvietė parduotuvės. Ryte, pusryčiaujant didžiuliame laivo restorane, už langų keitėsi nepaprasto grožio Švedijos pakrantės vaizdai. Stokholmas mus pasitiko kiek vėsesnis ir drėgnesnis, bet tai nė kiek nesugadino mums nuotaikos. Šis miestas, išsidėstęs ant 14 salų tarp jūros ir ežero, vadinamas Šiaurės Venecija, tikrai nepalieka abejingų, o aplankyti objektai – miesto rotušė ir Vassa laivo muziejus irgi palieka neišdildomą įspūdį. Vakarop grįžome į laivą, kuriame mūsų vėl laukė poilsis ir pramogos. Plaukiant jūra, būtina pasėdėti laivo denyje, nes pro šalį „plaukia“ nuostabios salelės, vadinamos šcherais. Jos skendėjo rūke ir vaizdas buvo tiesiog pasakiškas. Ryte, pasiekę Taliną, pasukome Rygos link. Mūsų laukė įsimintina ekskursija po Latvijos sostinę. Vėlų pirmadienio vakarą pilni įspūdžių pasiekėme Vilnių, kur mūsų jau laukė pasiilgę namiškiai. Na, o apie mūsų nuotaiką byloja kelios nuotraukos.